Десенсибилизиращ гел за дентин Glu/Sense 1 мл Centrix


CENTRIX
CTX310122/1
Кодът е копиран
39,07 лв.
с включен ДДС
Статус: Изчерпано количество



Безплатна доставка 24 часа детайли
Плащайте безопасно онлайн, с банков превод или при доставка. детайли
Обслужване на клиенти: Тел: 02 492 8835

С добавянето на този продукт, можеш да събереш до 3 бонус точки. Общо за количката ти 3 точки това може да бъде конвертирано във ваучер за 0,25 лв.. детайли


Уникалните апликаторни канюли SofNeedle, на Glu/Sense и формулата с гел, позволяват точно нанасяне.

Предимства:

  • Гарантирано.
  • Glu/Sense е единствения десенсибилизатор на базата на HEMA/Glutaraldehida, предлаган на пазара, с некапеща формула, предоставяща контрол и точност.
  • Glu/Sense се нанася с опростена едноетапна процедура, предотвратяваща и лекуваща зъбната свръхчувствителност.
  • Гелообразната формула съдържа 35% HEMA и 5% глутаралдехид.
  • Glu/Sense действа за няколко секунди и запечатва зъбните фисури, възпрепятствайки обмяната на вещества с нисък вискозитет, познат като основна причина на свръхчувствителността.
  • Уникалната формула с гел подсигурява контрол и точност на нанасянето без стичане по меките тъкани.
  • Апликаторът SofNeedle с дунапренена апликаторна канюла Ви позволява по-бързо и по-прецизно нанасяне, без да се засягат меките тъкани.
  • Подобрява адхезията.
  • Намалява микрофилтрациите по коронки и възстановявания.


Индикации:

  • Под обтурации с композитен материал.
  • Използва се след деминерализация, при употреба на адхезиви от V-то поколение (техника total etch) , или преди нанасяне на адхезиви VI-то и VII-то поколение (самоецващи адхезиви).
  • Под обтурации или коронки.
  • Апликаторът SofNeedle Ви позволява прецизно нанасяне на гела.
  • Под обтурации с амалгама.
  • Съвместими с всички адхезивни системи.
  • На местата, на разкритие на зъбните тубули.


Описание:

  • Шприца 1 ml

Техническо описание

Тип Фокус
Стоматология

Връщане на продукти


Купувачът може да поиска връщане на закупените продукти от онлайн магазина Дентатеьника в следните ситуации:

Продуктите не съответстват на спецификациите на сайта

Продуктите са доставени погрешно от Продавача. В случай на доставка на друг продукт или друго количество, трябва да съобщите за грешката на Продавача в рамките на 24 часа, за да разрешите инцидента. Ако продуктът вече не е на склад, купувачът може да избере замяна с друг продукт или за пълно възстановяване на стойността.

Ако продуктите не са ползваани в първите 48 часа от получаването им (два работни дни). Купувачът може да поиска това и да поиска връщане на продукта за замяна с нов продукт. Ако продуктът вече не е на склад, купувачът може да избере замяна с друг продукт или за пълно възстановяване на сумата която е заплатил.

Независимо от ситуацията, процедурата за връщане на продукт изисква Купувачът да уведоми продавача преди да изпрати продукта чрез съобщение, описващо причината за връщането, изпратено на имейл адреса orders@dentatechnica.bg

При изпращане на пратката купувачът може да използва следния модел за връщане на продуктите: Формуляр за Връщане на Продукт

Продуктите трябва да бъдат върнати в състоянието, в което са получени, придружени от всички принадлежности и документи, получени при доставката на продуктите.

Връщането ще бъде отказано в случай на повреда на продуктите или на несъстоятелност на продавача.

Продуктите ще бъдат върнати чрез куриерската услуга, договорена от Продавача (куриер DPD за България, куриер Спиди за страната) в централния офис: Тепеш  Вода 89, Сектор 2, Букурещ, Румъния

Купувачът може да избере пълно възстановяване или за замяна с друг продукт. Ако се договори замяната с по-скъп продукт, Купувачът ще плати ценовата разлика, или ако стойността на заместващия продукт е по-ниска, той ще получи съответното частично възстановяване. Всички разходи за връщане и доставка ще бъдат поети от Продавача.

Доставка на поръчките

Livrare gratuita

Беплатна доставка

Поръчките напрвавени в нашия магазин Дентатехника, се възползват от безплатната доставка навсякъде в страната, независимо от общата стойност на поръчката и се доставят с помощта на Econt или Speedy. Нашите партньори Econt и Speedy осигуряват бърз и сигурен транспорт на вашите продукти!

Поръчките направени през уикенда ще бъдат изпратени от нашия склад в работен ден и ще пристигнат на следващия ден. Пример: Поръчките, постъпили в петък след 16:00 часа, както и поръчките, постъпили събота и неделя, ще бъдат изпратени в понеделник - първия работен ден.

За поръчки, чиято дестинация е България, доставката ще бъде извършена от куриерска компания Econt или Speedy. Поръчките, направени до 16:00 часа, от понеделник до петък, ще бъдат изпратени в същия ден и доставени на следващия ден, а пратката е БЕЗПЛАТНА. Поръчките, направени след 16:00 часа, ще бъдат изпратени на следващия работен ден.
Поръчките за уикенда ще бъдат изпратени на първия работен ден и доставени на следващия. Пример: Поръчките, направени в петък след 16:00 часа, ще бъдат изпратени в понеделник и доставени съответно във вторник.

Как да платя?

Ние Ви предлагаме повече възможности да платите за приета поръчка.

Изберете най-удобното:

Плащане през системата на Epay Bg

Наложен платеж

Банков превод

Плащане през системата за електронни разплащания Epay Bg

  • Чрез ePay.bg клиентите ни могат да извършват плащания към Дентатехника с банкови карти MAESTRO, VISA, VISA ELECTRON, MASTER CARD, както и да направят банков превод.

  • „Ипей“ АД е сертифициран доставчик на платежни услуги (Level 1 Service Provider) в съответствие с правилата на международните картови организации. От 2007г. ePay.bg притежава най-високия сертификат за сигурност от VISA и MasterCard.

  • Регистрирайки се в системата на Epay Bg, вие получавате потребителско ими и парола. Платформата е удобна и лесна за ползване и ви спестява време.

Наложен платеж

Наложен платеж

Можете да платите продуктите директно на куриера, в момента на тяхното доставяне.
По силата на сключения договор между Дентатехника ЕООД със Спиди АД и Еконт експрес ООД за Пощенски паричен превод, касовия бон се издава от куриера, който ви доставя стоката. Моля изисквайте от куриера касовия бон в случай, че не ви е предоставен! Пазете касовия бон!
Допълнителни такси не се начисляват, стойността на която ще бъде равна на сумата е същата, както посочената в съобщението за приемане на поръчката.


Падежът на фактурата се счита:

Датата на получаване на стоките от купувача при доставка с куриер

Банков превод

Ако изберете опцията за банков превод, ще получите имейл, съдържащ всички подробности за плащането. Поръчката ще бъде изпратена, след като сумата постъпи в банковата ни сметка. Трябва да знаете следното, когато искате да платите с банков превод:

Данни за фирмата:

  • Име на фирмата: Дентатехника ЕООД
  • Oфис: България, София 1000, ул. Позитано №2
  • Данъчен номер: BG131022750
  • Банка: УНИКРЕДИТ БУЛБАНК
  • IBAN: BG88UNCR70001524758267
  • BIC CODE: UNCRBGSF
  • МОЛ: Мария Ефремова