Връщане на продукти
Купувачът може да поиска връщане на закупените продукти от онлайн магазина Дентатеьника в следните ситуации:

Продуктите са доставени погрешно от Продавача. В случай на доставка на друг продукт или друго количество, трябва да съобщите за грешката на Продавача в рамките на 24 часа, за да разрешите инцидента. Ако продуктът вече не е на склад, купувачът може да избере замяна с друг продукт или за пълно възстановяване на стойността.
Ако продуктите не са ползваани в първите 48 часа от получаването им (два работни дни). Купувачът може да поиска това и да поиска връщане на продукта за замяна с нов продукт. Ако продуктът вече не е на склад, купувачът може да избере замяна с друг продукт или за пълно възстановяване на сумата която е заплатил.
Независимо от ситуацията, процедурата за връщане на продукт изисква Купувачът да уведоми продавача преди да изпрати продукта чрез съобщение, описващо причината за връщането, изпратено на имейл адреса orders@dentatechnica.bg
При изпращане на пратката купувачът може да използва следния модел за връщане на продуктите: Формуляр за Връщане на Продукт
Продуктите трябва да бъдат върнати в състоянието, в което са получени, придружени от всички принадлежности и документи, получени при доставката на продуктите.
Връщането ще бъде отказано в случай на повреда на продуктите или на несъстоятелност на продавача.
Продуктите ще бъдат върнати чрез куриерската услуга, договорена от Продавача (куриер DPD за България, куриер Спиди за страната) в централния офис: Тепеш Вода 89, Сектор 2, Букурещ, Румъния
Купувачът може да избере пълно възстановяване или за замяна с друг продукт. Ако се договори замяната с по-скъп продукт, Купувачът ще плати ценовата разлика, или ако стойността на заместващия продукт е по-ниска, той ще получи съответното частично възстановяване. Всички разходи за връщане и доставка ще бъдат поети от Продавача.